Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Η «συνεργάτης» ... Θυμήθηκα μια μικρή ιστορία…

Inews24.gr__ 04Γράφει ο Greekx
Ο Άρης  ήταν γείτονας στην παλιά μου γειτονιά..
Ταξιτζής το επάγγελμα νοικοκύρης και λογικός έτσι τον είχα ..μετρήσει τότε.
Πέρασαν τα χρόνια βγήκε στη σύνταξη αποχαρακτήρισε το ταξί και πήγε στο χωριό του κάπου κοντά στα σύνορα με τη «φίλη» Αλβανία όπου όπως έλεγε είχε και ένα ωραίο σπίτι.
Μετά από λίγα χρόνια βρέθηκα κι εγώ κάπου εκεί κοντά..ήταν πριν τη Γερμανική κατοχή η βενζίνη κόστιζε κάτι λεπτά του ευρώ ακόμη..και μια μέρα έκανα μια μεγάλη βόλτα και πέρασα κι από το σπίτι του Άρη..
Ήταν στην αυλή και τακτοποιούσε κάτι ξύλα για το τζάκι...
Κατεβήκαμε τον χαιρετήσαμε  χάρηκε χαρήκαμε και μας κάλεσε στο σπίτι για ένα καφέ να τα πούμε...
Σουρούπωσε στο μεταξύ το σπίτι παγωμένο το τζάκι γεμάτο ξύλα αλλά ο Άρης …νοικοκύρης είπαμε ...ζεστός ακόμη από το κουβάλημα δεν το άναβε …εε χορτάσαμε κρύο…
Τι νέα ...καλά όπως τα ξέρεις Άρη του είπαμε...
Η κουβέντα πήγε στο αυτοκίνητο του το παλιό ταξί ένα audi 100 ..κόντευε τα 100 χρόνια κιόλας...
Ξέρεις θα το αλλάξω αα θα πάρω με μεγάλη έκπτωση το μερσεντέ το C ταδε….
Κατάλαβα είπα από μέσα μου αυτό που όταν έβλεπε ταράνδους έκανε κωλοτούμπες...
Ααα πολύ ωραίο Άρη και πότε με το καλό…
Α σε λίγες μέρες ξέρεις η κόρη μου η Μαρία δουλεύει στην αντιπροσωπεία χρόνια, ναι θυμάμαι του είπα ...
Ο Άρης συνέχισε τεντώνοντας το χέρι με μια έκφραση υπερηφάνειας..την πήρε την αντιπροσωπεία ο Γερμανός ξέρεις αα ναι..η κόρη μου αρχίζει 7 παρά τη δουλειά και ξέρεις τι ώρα σχολάει;;;
Που να ξέρω ρε Άρη μου 4 , 5;;;  Χαμογέλασε περήφανα..9  και καμία φορά 9 μισή το βράδυ...αα την έχει ο Γερμανός τώρα..είπαμε την δουλεία.


Τι να σου πω είπα από μέσα μου … αλλά ξέρεις τι έκανε ο Γερμανός είπε ο Άρης και σηκώθηκε από την καρέκλα κοίταξε το ταβάνι άπλωσε το χέρι για να δώσει έμφαση στα λόγια του… ξέρεις τι;; επανέλαβε...

Θα την έκανε συνεταίρο σκέφτηκα…

Εσύ δεν είσαι υπάλληλος Μαρία της είπε μια μέρα ναι Μαρία τη φωνάζει ο Γερμανός ..εσύ είσαι …..συνεργάτης

Συνεργάτης των Γερμανών είπα σιγά ..αλλά εισέπραξα μια περιποιημένη κλωτσιά κάτω από το τραπέζι από τη σύζυγο.

Τελικά χαιρετηθήκαμε φιληθήκαμε σκέφτηκα τελευταία φορά που σε βλέπω Άρη εε να μην σε φιλήσω;;

Χθες παραμονή άρπαξα ένα γερό κρύωμα είχα και λίγο πυρετό …τον θυμήθηκα...

Λέω στη γυναίκα μου θυμάσαι τότε με τον Άρη..εε ναι μου απαντά ...

Τώρα λέω καλή του ώρα σίγουρα θα έχει προαχθεί σε ταγματάρχη των SS  … τι λες μου απαντά έχεις πολύ πυρετό;;

Αα όχι  αλλά και η Μαρία νάξερες  συνέχισα… προϊσταμένη στην Καγκελαρία στο Βερολίνο άκουσα ότι είναι ...

Τώρα πέστε μου εσείς με αυτά τα μυαλά φταίει η Φράου Μέρκελ η το άδειο μας κεφάλι ..εε πέστε μου ρε παιδιά …………

Συνέχισα με το υποβρύχιο εκείνο που γέρνει ντε… Γερμανικής τεχνολογίας βλέπεις..ναι εκείνο που ξεκίνησε ολόκληρο από  τη Νορβηγία κι έφτασε με τα χίλια ζόρια ..μισό σε εμάς .. νάναι καλά τα παιδιά μας του ναυτικού… εε κάτι εξαρτήματα και το sonar  έχασε ( γράφουν ορισμένοι άλλοι πιο “ενήμεροι” τα διαψεύδουν μετά βδελυγμίας ) όχι πολλά πράγματα σήμερα για το θέμα …. θα το πούμε άλλη μέρα να μην σας κουράζω μέρα που είναι.

**  Τώρα για να λέμε και του στραβού το δίκιο είχε ..κύμα εκείνη την ημέρα μην λέμε κι ότι θέλουμε!

*****  Σχολιάζοντας τα όσα ακούστηκαν ( sic) για τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν κατά το ταξίδι του «Παπανικολής» από τη Νορβηγία στην Ελλάδα, ο κ. Βενιζέλος τα χαρακτήρισε «παιδικές ασθένειες» (τι στο καλό μαγουλάδες είχε;;) και παρατήρησε ότι υπάρχουν σχετικές εγγυήσεις.

Μάλιστα αφού είναι στην εγγύηση τι να λέμε τώρα..τώρα εάν έχει και οδική βοήθεια θα σας γελάσω ο πρόεδρος θα ξέρει...

ΥΓ .Τα ονόματα κι οι τοποθεσίες μπορεί να μην είναι …φανταστικά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου