Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Η Σίσσυ Φειδά:«Προσπαθούσα να ντύνομαι φθηνά για να μην δίνω στόχο!»

i-sissy-feida-sto-newpost-prospathousa-na-ntunomai-fthina-gia-na-min-dino-stoxoΗ καλαισθησία που τη διακρίνει και η ανάγκη της για δημιουργία την οδήγησαν σε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον επάγγελμα, αυτό της διακόσμησης εσωτερικών χώρων. Βέβαια στο ευρύ κοινό έγινε γνωστή μέσω της εκπομπή της «Σπίτι από την αρχή». Κατηγορήθηκε για επίδειξη χλιδής. Μια μεγάλη μερίδα του τηλεοπτικού κοινού εντούτοις ταυτίστηκε μαζί της, την αγάπησε για το ιδιαίτερο στυλ και τον εκλεπτυσμένο τρόπο ζωής της. Η Σίσσυ Φειδά δίνει τις δικές της απαντήσεις. Οι «ανακριβείς» αναφορές του Τύπου, τα πειράγματα που δέχεται στον δρόμο. Το «ναι» στις πλαστικές επεμβάσεις. Ο δεσμός της με έναν άνδρα αρκετά χρόνια νεότερό της και φυσικά η… τηλεοπτική της επιστροφή. Όλα σε πρώτο πλάνο…

Από τη Φανή Πλατσατούρα

 - Η οικονομική κρίση έχει πλήξει τον χώρο της διακόσμησης; Εσείς ως επαγγελματίας αλλά και σε ό, τι αφορά τις καθημερινές σας συνήθειες, έχετε προσαρμοστεί στα νέα οικονομικά δεδομένα, μειώνοντας στο ελάχιστο σπατάλες;

«Σίγουρα στις μέρες μας το να πάρεις έναν designer να σου διακοσμήσει ένα εσωτερικό χώρο, ακούγεται πιο luxury. Πολλοί έχουν παρεξηγήσει το κομμάτι της εσωτερικής διακόσμησης χώρων. Πιστεύουν ότι το όμορφο μπορεί να έρθει μόνο με ακριβές επιλογές και ιδέες, υπάρχουν όμως πάρα πολλές οικονομικές λύσεις. Βεβαίως και με έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση. Μέσω της εργασίας μου δεν στερήθηκα ποτέ κάτι. Μου έχω δώσει πάρα πολλές πολυτέλειες. Σίγουρα τώρα έχω φροντίσει να κόψω κάποιες από αυτές. Έχω ελαττώσει τις υπερβολικές αγορές και τα πολλά ταξίδια. Δεν έχεις και την ψυχολογική διάθεση πλέον για σπατάλες. Αρχίζεις να συνειδητοποιείς σε τι κατάσταση μπορεί να βρίσκεται ο διπλανός σου».

- Σας γνωρίσαμε τηλεοπτικά από την εκπομπή «Σπίτι από την αρχή». Έχετε προτάσεις για να επιστρέψετε στην TV; Η ενασχόληση με την τηλεόραση και η έκθεσή σας στον φακό, σας βοήθησε στο κύριο επάγγελμά σας, τη διακόσμηση;

«Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη για όλους μας, εγώ είμαι από τους τυχερούς που η τηλεόραση δεν είναι το κύριο επάγγελμά μου. Για εμένα ήταν απλά μια εμπειρία, δεν σας κρύβω πως έχω προτάσεις, το μοναδικό πρόβλημα είναι το οικονομικό. Δεν μιλάω μόνο για τις προσωπικές μου απολαβές αλλά για το κοστολόγιο και τις χορηγίες που χρειάζονται για να γίνει μια τέτοια εκπομπή. Εν μέρει η τηλεόραση μου έκανε καλό στη δουλειά μου. Όσο και να σας φαίνεται περίεργο δεν είμαι πολύ κοινωνική, μέσω της τηλεόρασης ο κόσμος με έμαθε και εισέπραξα αγάπη».
 
- Ο Έλληνας πιστεύετε πως έχει γούστο και καλή αισθητική; Θα μας κατονομάσετε κάποιους από τους επώνυμους πελάτες σας;

«Τα τελευταία χρόνια ο κόσμος ενημερώνεται αρκετά γύρω από το θέμα της διακόσμησης. Τα χρόνια οικονομικής ευημερίας που περάσαμε, άνοιξαν τους ορίζοντες μας. Πλέον έχουμε αρχίσει και έχουμε και άποψη και γούστο. Συνήθως δεν αναφέρομαι στους επώνυμους πελάτες μου, εκτός και αν το επιδιώξουν οι ίδιοι. Δεν μου αρέσει να διαφημίσω τη δουλειά μου μέσω αυτών, για εμένα δεν υπάρχουν επώνυμοι και ανώνυμοι, τους αντιμετωπίζω όλους ως πελάτες».

- Θα παίρνατε την απόφαση να φύγετε στο εξωτερικό αν τα επαγγελματικά σας σχέδια εδώ στην Ελλάδα "ναυαγούσαν" λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών που επικρατούν στη χώρα μας αυτή τη στιγμή;

«Δεν είναι ένα κλειστό ενδεχόμενο, το σκέφτομαι πάντα. Έχω παράξει έργο στο εξωτερικό, αυτό που με φοβίζει είναι η μονιμότητα. Ίσως να επεδίωκα να πηγαινοερχόμουν, το να τα εγκαταλείψω όλα και να φύγω μόνιμα στο εξωτερικό είναι ένα κακό σενάριο και θέλω να είμαι αισιόδοξη».

- Κατά καιρούς πολλοί σας κατηγόρησαν ότι προβάλετε έναν πιο εκλεπτυσμένο και ακριβό τρόπο ζωής σας, ότι οι ενδυματολογικές σας επιλογές κοστίζουν μια μικρή περιουσία, ότι αδυνατείτε να αντιληφθείτε τους παλμούς της νέας καθημερινότητας. Σε τι βαθμό ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα όλα αυτά τα δημοσιεύματα;

«Γράφθηκαν πολλές ανακρίβειες για μενα. Δεν ξέρω γιατί πρέπει να απολογούμαι επειδή εργάζομαι πάρα πολλά χρόνια και είμαι επιτυχημένη στη δουλειά μου, η οποία μου αποφέρει χρηματικά έσοδα. Γράφθηκαν και ακραία πράγματα που δεν ίσχυαν, αλλά έχω ξεχάσει ήδη αυτές τις χοντράδες. Στην εκπομπή χτενιζόμουν και βαφόμουν μόνη μου και προσπαθούσα μάλιστα να φοράω και φθηνά ρούχα για να μη δίνω στόχο, αλλά μάλλον φαινόντουσαν διαφορετικά πάνω μου. Νομίζω ότι ο Τύπος μου φέρθηκε πάντως καλά σε γενικές γραμμές».

- Είστε γυναίκα καριέρας; Μέχρι που θα φτάνατε για να διασφαλίσετε την πρωτιά στα επαγγελματικά σας;

«Η καριέρα δεν είναι αυτοσκοπός μου. Δεν θα ισοπέδωνα τα πάντα για να δω το όνομά μου γραμμένο κάπου. Δεν θα έκανα υποχωρήσεις, δεν θα έβαζα την προσωπική μου ζωή σε δεύτερη μοίρα. Για μενα η δουλειά μου είναι μια ανάγκη έκφρασης και δημιουργίας».

- Είστε με έναν άνδρα μικρότερό σας ηλικιακά. Σας απασχόλησε η διαφορά ηλικίας σας;

«Πρώτη φορά είμαι με έναν μικρότερό μου άνδρα. Στην αρχή με απασχόλησε αλλά μετά το ξεπέρασα. Σε λίγο καιρό θα μαστε δυο χρόνια μαζί οπότε είναι λογικό να το βλέπω και εγώ πιο σοβαρά. Βασικά είναι από μόνο του σοβαρό μετά από τόσον καιρό. Με τη λέξη σοβαρά, εννοώ τα σοβαρά συναισθήματα και το δέσιμο. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο».

- Η δημιουργία οικογένειας είναι στους άμεσους στόχους σας;

«Αν προκύψει ναι, θέλω να κάνω οικογένεια και παιδιά. Και έξι χρόνια να ήμουν με έναν άνθρωπο δεν θα τον παντρευόμουν αν δεν το ήθελα πραγματικά».

- Οι άνδρες σας φλερτάρουν στον δρόμο; Ποιο είναι το πιο ωραίο κομπλιμέντο που έχετε ακούσει;

«Δεν είμαι σίγουρη αν οι άνδρες με φλερτάρουν. Ποτέ δεν ήμουν από τις γυναίκες που είχαν πάρα πολλά πειράγματα στον δρόμο. Μου γινόντουσαν περίεργες εκδηλώσεις θαυμασμού. Έχω ακούσει πάντως πολλά και πολύ όμορφα κομπλιμέντα στη ζωή μου».

- Την ηλικία σας την λέτε; Θα καταφεύγατε στο χειρουργικό νυστέρι αν κάτι δεν σας άρεσε στην εμφάνισή σας;

«Είμαι 38 χρονών. Όσες γυναίκες δεν λένε την ηλικία τους, δημιουργούν έναν πάρα πολύ ωραίο μύθο. Όταν βέβαια προσπαθείς να την κρύψεις, μπορείς πολύ εύκολα να πέσεις στην παγίδα να δείχνεις μεγαλύτερη. Εγώ είμαι ευχαριστημένη με τον εαυτό μου, ο χρόνος που περνάει λειτουργεί θετικά στην εικόνα μου. Μου προσθέτει εμπειρία, γοητεία και σοφία. Ακόμη και τις ρυτίδες μου όταν θα χω και τις σακουλίτσες μου, πιστεύω ότι θα έχω αποκτήσει και όλο το υπόλοιπο κομμάτι... Ναι θα έκανα μια πλαστική, αν κάτι με ενοχλούσε πάρα πολύ πάνω μου. Δεν μου αρέσουν όμως οι υπερβολές, δεν μου αρέσουν οι επεμβάσεις που σε κάνουν να δείχνεις barbie ή προκλητική. Όταν πάει μια γυναίκα και προσθέτει πέντε νούμερα στο στήθος της, προφανώς και αυτό της καλύπτει μια ανασφάλεια. Εγώ ως τρίτη όμως δεν το καταλαβαίνω".
Νewpost

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου