Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

6 πράγματα που δεν ξέρατε για τη Σίσσυ Φειδά

Τι έχει να πει η παρουσιάστρια του «Σπίτι από την αρχή»;

By:Myself.gr

Για την τηλεόραση: «Ξεχνάω την κάμερα. Προσπαθώ να είμαι ο εαυτός μου. Αυτό που έχει αλλάξει είναι η αναγνωρισιμότητα, το ότι μου λένε 10 «γεια» παραπάνω στο δρόμο. Δεν το βλέπω σαν καριέρα στην τηλεόραση. Είναι το αντικείμενό μου και φροντίζω να το κάνω καλά. Δεν τρελαίνομαι με την ιδέα της τηλεόρασης και του ότι κάνω εκπομπή».
Για την ιδιωτικότητα: «Παλαιότερα μου είχε γίνει πρόταση και δεν δέχτηκα γιατί σκεφτόμουν ότι μπορεί να χάσω την ησυχία και την ηρεμία μου, ότι μπορεί να με απορροφήσει από τη δουλειά μου και θα αρχίσουν να γίνονται σχόλια. Εκτιμώ πολύ την ιδιωτικότητά μου. Από την άλλη, όταν κάτι σου χτυπάει την πόρτα πάνω από μία ή δύο φορές, λες “ας το δοκιμάσω”».
Για τα σχόλια: «Γίνονται συνέχεια σχόλια. Από τη στιγμή που πήρα την απόφαση να το κάνω, είπα να μην ασχοληθώ με αυτά. Η τηλεόραση έχει μία κουτσομπολίστικη διάθεση και κακεντρεχή. Είναι εύκολο στους ανθρώπους να κρίνουν αρνητικά. Οποιοδήποτε σχόλιο αφορά τη δουλειά μου και είναι εύστοχο, το ακούω».
Για τα ριάλιτι: «Ριάλιτι είναι και το “Big Brother” και το “X-Factor” και αυτό που κάνουμε εμείς. Από την άλλη, λένε κάποιοι ότι αυτοί οι άνθρωποι “πουλάνε το δράμα τους”. Μπορεί, αλλά οι συνθήκες στις οποίες ζουν, είναι πραγματικές. Το ότι δεν έχουν να φάνε είναι πραγματικό. Είναι απελπισμένοι και ζητούν βοήθεια. Εκείνοι μας λένε την ιστορία τους και συγκινούνται. Δεν τους λέω εγώ “κλάψτε”».
Για το δικό της χώρο: «Στον δικό μου χώρο δεν είμαι αποφασιστική. Μου αρέσουν πολλά διαφορετικά πράγματα. Είναι ωραίος, πολύ ζεστός και φιλόξενος. Είμαι σπιτόγατα, γι’ αυτό βασική προϋπόθεση είναι να με εκφράζει”.
Για την προσωπική ζωή: «Έχω την προσωπική μου ζωή σε πρώτη θέση. Εκτιμώ, βέβαια, ο άνθρωπός μου να σέβεται τη δουλειά μου. Πολλοί σ’ αγαπάνε γιατί είσαι γνωστός και με την ίδια ευκολία σε ξεχνάνε. Ο άνθρωπός σου στο σπίτι έχει σημασία που σε αγαπάει γι’ αυτό που είσαι».
PHOTO PANOULIS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου